Shop Mobile More Submit  Join Login
×

Featured in Collections

manga inspiration by Fashi11emma




Details

Submitted on
April 23
Image Size
1.1 MB
Resolution
1000×1299
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,580
Favourites
311 (who?)
Comments
25
×
Api and Panky by Neko-Rina Api and Panky by Neko-Rina
can someone teach how to make good titles? xD

I did it!!!!! I could finish this in time! yay!!!! so...
Happy Birthday :iconhousemaid:
I hope you have a wonderful day filled with love :heart: :heart: :heart:

I know you are probably passing for some bad days, honey... that's why I wanted to make you smile a bit (or at least try it)
Looking at your OCs I found that Api likes to "play with fire with her friends"... and then this idea came up inmediately. I mean, Api likes fire and Panky likes smoking, I'm sure they would be great friends xDDD and they both seem to be very mischievous girls <3

you know I love you, right? well if you didn't know it now you do xD I love your art <3 I remember the first time I saw your gallery I was like "uhm... this girl has potential *w*" and I was totally right! you improved a lot in a very short time

dunno what more to write, I'm not good expressing my feelings and I'm worse doing it in Enlgish, sorry >///<

:iconyuihugplz::iconyuihugplz::iconyuihugplz: <<--- (I really wanna hug youuuuu ;___; but I'm so far...)

Paint Tool SAI + PS CS6
İArt Neko-Rina
İCharacters:
Api (right) housemaid
Panky (left) Neko-Rina
Add a Comment:
 
:iconcute-heart:
Cute-Heart Featured By Owner Oct 25, 2014  Student General Artist
amazing work !
Reply
:iconwatagashi-chan:
Watagashi-chan Featured By Owner Apr 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
Awww kawaiii
First I thoght she wanted to burn her from behind, but then I saw the cigaret and was delighed ^^
btw I really like that strain with the band around it of the red head ^^
Reply
:iconpiichimi:
piichimi Featured By Owner Apr 24, 2014  Student Digital Artist
cute <333
Reply
:iconneko-rina:
Neko-Rina Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you ^^
Reply
:iconpiichimi:
piichimi Featured By Owner Apr 24, 2014  Student Digital Artist
no prob ^-^
Reply
:iconcandykiki:
candykiki Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
you've made me cry... but finally i can cry because i'm happy not sad :iconuu-plz:
thank you so much Rina, i probably don't deserve your love but i want to thank you for all your support, your nice words, comments and for your indescribable help...
you are an amazing person...
i found my first comment to you... i've never thought that we'll become friends ;w;
now i can't imagine deviantart without you :iconyuicryplz:
"Omg, it's sooooo pretty!! 
Why are you such a great artist? Please, teach me Master Heart "

when i was writing this i was sure that you won't even respond.
but then you wrote to me
"nooo, I'm not that great! >////< I'm still learning honey, but thank you so much.
Plus, you're very good too!!! How can I teach you???


and then i thought "maybe my drawings aren't that bad? maybe i'm able to become better artist?..."
to be honest your words pushed me ;w; 
and then you helped me with my commissions. because of you i've received a lot of new watchers c:
omg those memories are so precious.

about the drawing- OMG HOW AMAZING!!! :iconholdfeelsplz: they look so adorable in your style ;A;
and those smiles... you really can cheers me up bby ;w;
this idea is really great too!! xD
now i want to draw them together, they look like very good friends <333 
if we ever meet each other i want to take a photo like this :heart:
my english aren't great too so we're perfect together xDDD
i believe that some day we can hug each other <3
thank you so much bby :iconkissingplz:
Reply
:iconneko-rina:
Neko-Rina Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
I'm glad you're happier now honey! I know you'll become an awesome artist!!!
omg I didn't remember that first comment xDDDD I felt my heart was melting when you called me master >///<
Keep up your lovely art sweetie :iconyuihugplz:
Reply
:iconkentchan:
KentChan Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Awww,,they're so cute!! ;;w;;
Reply
:iconneko-rina:
Neko-Rina Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
yessss <333
Reply
:iconkentchan:
KentChan Featured By Owner Apr 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
Llama Emoji-02 (Blush) [V1] Llama Emoji-02 (Blush) [V1] 
Reply
Add a Comment: